Forum klanu -N2L- r18

IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj
Witamy na forum klanu [-N2L-] r18! Rozgość się i spamuj, ad maiorem satanae gloriam...

Share | 

Poznajmy się

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Cú Chulainn
Administrator
Administrator

Koziorożec Smok

Liczba postów : 33

PisanieTemat: Poznajmy się   Pon Sie 24, 2015 12:40 am

Witajcie Wąpierze!

Tema ten posłuży nam, by nieco bliżej poznać osoby po drugiej stronie kabla, skojarzyć osoby z nickiem. Pozwolę sobie zacząć.

Na imię dali mi Paweł... Cóż, mogło być gorzej. Lat skończonych 26, urodzony i zamieszkały w najwspanialszym mieście Polski, czyli Krakowie. Pracuję jako "Analityk ds. Kontroli Należności" dla amerykańskiej ubezpieczalni (outsourced), teoretycznie studiuję kulturoznawstwo porównawcze, choć idzie mi dość powoli.

O muzyce rozpisywał się będę w osobnym temacie, w dużym skrócie klasyczny rock, melodyjny death, neo-celtycki folk i czasem ambient. Ulubieni aktorzy Gary Oldman, Al Pacino, Bruce Willis; reżyserowie Tim Burton, Quentin Tarantino i Luc Besson oraz Shinichiro Watanabe i Makoto Shinkai (anime).

Uwielbiam czytać, przede wszystkim polską fantastykę, ale i norweskie kryminały, jak i klasykę science fiction. Autorzy najbliżsi memu sercu to Sapkowski, Kossakowska, Grzędowicz, Pacyński, Nesbo, Łukjanienko, Simmons i Dick.

Ponadto jestem graczem z ponad dwudziestoletnim stażem, zaczynałem od komputerów Amiga z takimi perełkami jak Super Frog, Ruf 'n Tumble czy Traps 'n Treasures. Obecnie grywam w tytuły, które przywodzą na myśl tamte czasy czyli pikselowate platformówki i rogue-like jak np. Rogue Legacy, Binding of Isaac, czy Cave Story. Tochę życia zeżarły mi też serie Diablo, Gothic, Elder Scrolls i Fallout, a nałogiem było przez pewien czas League of Legends.

Z bardziej nudnych rzeczy...